I love Brno – letní kampaň Starobrna ve znamení sounáležitosti k městu

18.07.2016 17:50

    Staré Brno je nejstarší částí Brna, k níž neodmyslitelně patří pivovar Starobrno. Nachází se v samém srdci míst s doklady dávného osídlení již 144 let. Do života města se zapojuje zajímavými akcemi. Ta poslední má název „I love Brno“.

    Nová kampaň Starobrna je spjata s létem a přeje si oslovit ty, kteří mají rádi Brno. – Vlastně všechny Brňany, ale i nemálo těch, kteří se do rodného města vracejí, a ty, kteří sem rádi přijíždějí za zábavou, poznáním či obchodem. Slogan „I love Brno“ bude k vidění v letních měsících nejen na reklamních plochách, ale také na pivních lahvích. Svůj vztah sounáležitosti s městem mohou jeho obyvatelé, ale i hosté dát najevo prostřednictvím speciálních samolepek.

    V prodejnách se v následujících dnech mohou zákazníci setkat s limitovanou edici skleněných lahví Starobrno opatřených unikátní etiketou, na níž je klasické stávající starobrněnské logo nahrazeno logem „I love Brno“.

    „Starobrno mění na sezonu svou tvář – a po celé léto chce svým spotřebitelům a příznivcům připomínat to, co je jasné dávno: „I love Brno“, přibližuje kampaň manažerka značky Starobrno Zdenka Mindlová. Možností projevit vztah k městu mají více. „Třeba tak, že se budou fotit v Brně se Starobrnem, a dávat svoje fotky na sociální sítě pod hashtagy #starobrno a #ilovebrno, nebo si někam nalepí samolepku, kterou během léta mohou získat při různých příležitostech,“ upřesnila.

    Ty bude možno získat v prodejnách při nákupu a v září ve vybraných restauracích.

    Starobrno chystá limitovanou edici triček a spoustu dalších překvapení. Stačí sledovat facebook nebo webové stránky, kde bude o dalších plánovaných akcích včas informovat.

    Vyvrcholení celé kampaně se uskuteční na tradičním Dni otevřených dveří 3. září. Loni se konal na kdysi slavném stadionu po fenomenální akci „Za Lužánky!“, která fascinovala nejen domácí přátele sportu. S iniciátorem a motorem návratu stadionu do Brna fotbalistou Švancarou, šlo Starobrno „do toho“.

    Letos se Den otevřených dveří s příslibem řady překvapení vrací do areálu pivovaru v ulici Hlinky.  (št)