Zákazníci nákupního centra dostanou dárky za 500 000 korun

Brněnský Avion Shopping Park slaví 15. narozeniny

01.11.2013 16:35

    Před 15 lety – 19. listopadu 1998 – bylo v Brně slavnostně otevřeno nákupní centrum Avion Shopping Park. Tenkrát si dalo vínku vytvářet pro své zákazníky ideální zázemí k pohodlnému nakupování i odpočinku. S odstupem let je nadmíru jasné, že toto předsevzetí se daří plnit. Svědčí o tom nejen bohatá nabídka obchodníků, ale i spousta nejrůznějších akcí a spotřebitelských soutěží, které Avion Shopping Park každoročně připravuje.

    Už od samého počátku bylo patrné, že původní nákupní centrum bude zapotřebí dále rozšiřovat a zdokonalovat. V roce 2000 byl proto postaven příjezdový a odjezdový most přes dálnici D2, o rok později přibyl obchod Electro World, před pěti lety zvětšila svou prodejní plochu IKEA, došlo i k rozšíření parkoviště. Po deseti letech od zahájení provozu proběhla rozsáhlá modernizace. Nákupní centrum dostalo novou tvář, jakou známe dnes. Prodejna Tesco se změnila na Tesco Extra a letos přibyla oblíbená prodejna s módou H&M. V obchodním centru lze nyní nakupovat nábytek, potraviny i nejmodernější elektroniku. Avion Shopping Park získal třikrát ocenění TOP 100.

    Ředitel Petr Navrátil a marketingová manažerka Martina Procházková při každém setkání s novináři připomínají, že Avion Shopping Park se snaží aktuálně reagovat na měnící se potřeby zákazníků. Každoročně sem zavítá 5,5 milionu návštěvníků. Roční tržby obchodníků přesahují 3 miliardy korun. Od letošního září se změnila otevírací doba (9–21 hodin). Díky zdařilé rekonstrukci vzniklo moderní centrum, které se nestále zdokonaluje. V současné době zde mohou bez problémů parkovat rodiny s dětmi, podařilo se vybudovat speciální toalety pro děti, včetně přebalovacího koutku. Nabídka služeb se postupně rozšířila i mimo obchodní pasáž. „Veškeré akce a soutěže, které pořádáme, jsou navrženy tak, aby bavily celou rodinu. Od nejmenších až po dospělé. Mezi nejoblíbenější akce patří třeba dny s hokejovou Kometou Brno, Veletrh mimoškolních aktivit nebo předvánoční svátek sv. Lucie, který pořádáme společně s obchodním domem IKEA,“ vysvětluje Martina Procházková. A snad ještě jeden příklad. V roce 2011 bylo vybráno více než 3,5 milionu korun pro Kliniku dětské onkologie Fakultní nemocnice Brno.

Tipovací soutěž o hodnotné ceny

    Při příležitosti 15. narozenin připravil Avion Shopping Park pro své zákazníky speciální dárkovou akci. Kdokoliv zde nakoupí nad 300 korun, prokáže se účtenkou a bude správně tipovat počet položek zobrazených na ilustraci gigantické nákupní tašky umístěné v nákupní galerii, může soutěžit o ceny v celkové hodnotě půl milionu korun. Soutěž bude probíhat po celý listopad 2013 a mohou se jí zúčastnit pouze osoby starší 18 let. Rodičům však určitě poradí i děti – zapojí se tak celá rodina. Hlavní výhrou je symbolických 15 poukazů na nákup v hodnotě 15 000 korun (pro patnáct nejblíže tipujících). Kromě toho je připraveno dalších 150 hodnotných výher, které věnovaly téměř všechny obchodní jednotky nákupního centra. Budou to například dárkové poukazy IKEA, H&M a dalších obchodů, ale také LED televizor Samsung, monitor, mobilní telefon, tablet, zájezd, matrace, slunečník a další ceny. Každý soutěžící navíc získá sladkou odměnu.

    „Už patnáct let se staráme o to, aby se u nás návštěvníkům líbilo. Formou výherní soutěže jim chceme poděkovat za jejich stálou přízeň i za to, že u nás nakupují,“ dodala v závěru tiskové konference Martina Procházková. Výherci listopadové soutěže budou vyhlášeni 3. prosince 2013 prostřednictvím facebookových a webových stránek brněnského Avionu. Přijďte také zkusit štěstí.  (jbo)

 

Na tiskové konferenci s novináři besedovali ředitel nákupního centra Avion Shopping Park Petr Navrátil a manažerka Martina Procházková (obrázek vlevo).

Foto: Petr Michl